На тренінгах у Рівному експерти, активісти, бізнесмени та податківці вивчали тонкощі оподаткування та інших регуляторних аспектів ведення бізнесу.

  • 03.04.19 11:45

В межах виконання обласної програми розвитку малого і середнього підприємництва у Рівненській області в Рівному провели цикл навчально-методичних тренінгів для суб’єктів підприємницької діяльності з питань податкового та трудового законодавства, інших актуальних питань підприємницької діяльності.
Аби правильно застосувати на практиці новації, які сталися в регуляторному, податковому і трудовому законодавстві та попередити виникнення помилок в ході здійснення підприємницької діяльності, ТВ АППУ за підтримки департаменту економіки Рівненської ОДА та за участю податківців організували серію тренінгів. Про державні регуляторні та податкові механізми, компетентно, в межах чинного законодавства, розповідали учасникам тренінгів фахівці фіскальної служби, територіального відділення Асоціації платників податків України в Рівненській області та місцевого осередку Всеукраїнського бухгалтерського клубу. За участю фахових експертів, тренерів та практиків на тренінгах моделювали також і проблемні питання, що стосуються ведення підприємницької діяльності.

Діапазон питань не обмежувався вузькою тематикою, але найбільше тем, за пропозиціями учасників тренінгів, стосувалися системи оподаткування при здійсненні підприємницької діяльності. Протягом декількох модульних програм учасників тренінгів навчали питанням правильності сплати податку на прибуток, єдиного податку для юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва, специфіки роботи електронного адміністрування ПДВ в контексті актуальних законодавчих змін, трансфертного ціноутворення. Найбільше уваги було приділено податку на додану вартість, як при виступах лекторів та тренерів, так і в питаннях, які задавали платники, що свідчить про те, що до цих пір не втрачають актуальності проблемні питання електронного адміністрування ПДВ. Не оминули організатори тренінгів і податку на землю та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, застосування платниками єдиного податку реєстраторів розрахункових операцій, екологічного податку, про заплановані підвищення мінімальної заробітної плати і її влив на ЄСВ, про повідомлення фіскальної служби при прийнятті працівника на роботу.

Окремий тренінг був присвячений роботі електронних сервісів ДФС. Платників ПДВ навчали можливостям функціонування електронної системи відшкодування ПДВ та блокування ризикових операцій. Застерегли від маніпуляцій з податковим кредитом, оскільки, завдяки електронізації процесу адміністрування ПДВ, фіскалам вдалося домогтися практично повної ліквідації таких можливостей. Учасники тренінгу в деталях розбиралися з іншими тонкощами користування Електронним кабінетом, який сьогодні є найпопулярнішим сервісом ДФС та забезпечує цілодобову електронну взаємодію з платниками податків: від надання інформації з загальнодоступних реєстрів до автоматичного заповнення електронних документів, у тому числі, податкової звітності, та отримання довідок про відсутність заборгованості. Хоч це зручно для платників, але, водночас, потребує знань та уважності при користуванні. Адже за 1 секунду в ДФС приймається та обробляється близько 50 електронних документів, від 1,5 млн до 2 млн – в день.

В кілька модульній системі тренінгів, завершальний, який відбувся нещодавно, був присвячений вивченню інструментів для підтримки та розвитку малого і середнього бізнесу, державних гарантій для бізнесу при проведенні різного роду перевірок та відстоюванні своїх прав та законних інтересів. Не оминули, звичайно, і податкової тематики, яка, зазвичай, викликає найбільше запитань. Заключний модульний тренінг був присвячений також розгляду узагальнюючих податкових консультацій з ПДВ, зокрема, дій платників податків при несвоєчасній реєстрації ПН/РК, які ризики виникають при від»ємному ПДВ, особливостях застосування зведених податкових накладних. Були також детально розглянуті питання зміненої форми Декларації про доходи та майновий стан, правильного застосування та юридичного оформлення відносин підприємств-юридичних осіб з ФОПами: які документи вимагати, правильність укладання договорів з ФОПами. При вивченні питання правильності здійснення готівкових розрахунків детально розглянули тестову версію системи E-ЧЕК (E-Receipt), функціонал якої передбачає можливість використання суб’єктами господарювання у якості пристроїв, що здійснюють реєстрацію розрахункових операцій, смартфони, планшети, персональні комп’ютери.
Будь які питання, що виникали в учасників тренінгів стосовно певних особливостей здійснення підприємницької діяльності, не залишилися без фахових консультацій та порад професіоналів та експертів.

 

Є питання?
Зв'яжіться з нашим фахівцем!
(0362) 46-01-54